søndag den 1. august 2010

Kender I det, at når der er varmt, så bliver man frygtelig liderlig? Det gør jeg ihvertfald og på en sådan varm dag kom jeg hjem fra job og smed mig i sofaen foran fjernsynet, men snart var det andet end fjernbetjeningen jeg fik lyst til at lege med.
Mine hænder begyndte at kærtegne mine bryster. Mine fingre fandt snart mine brystvorter, som jeg tog hårdt fat i og klemte og drejede. det er virkelig noget jeg bliver utrolig liderlig af og jeg kunne snart mærke at mine skamlæber svulmede og jeg blev våd.
Et par fingre røg ned til min våde fisse og jeg begyndte langsomt at lege med min klit. En finger bevægede sig op i grotten og jeg fingerkneppede mig selv. Min fisse var nu meget våd og villig, så jeg fandt en af mine utallige dildoer frem og kneppede mig selv, mens dens anden hånd bevægende sig lystigt henover min lystknap. Jeg kunne mærke orgasmen kom rullende igennem hele min krop og min fisse trak jeg krampagtigt sammen omkring min dildo. Bagefter slikkede jeg på min dildo, akkurat som når jeg slikker pik på en mand. Jeg synes det er utrolig frækt at smage sine egen fisse på den måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar