onsdag den 4. august 2010

Fræk tøs eller billig luder

Jeg får indimellem besøg af en gift mand, lad os kalde ham Bjørn.


Derhjemme kan han ikke få hvad han vil ha´ og har så søgt andre steder efter det og det er så blevet hos mig. Vi er ikke forelskede i hinanden, det er cool buisness. Han får sex, gerne oral eller anal og jeg får gerne et eller andet nyt tøj, parfume eller penge som betaling.

Nogen vil helt sikkert kalde mig en billig luder, men selv betragter jeg mig som en fræk tøs, der opfylder en mands ønsker, hvilket jeg tænder meget på.

Lad mig lige understrege at jeg altså ikke til daglig lever af at være prostitueret, jeg har et helt almindelig kedeligt job.

Hvad siger du, fræk tøs eller billig luder?

4 kommentarer:

  1. Hvis i bekræfter hinanden i jeres behov, så er der ikke noget slemt i det.

    Eneste problem er, at man kan ødelægge en hel familie. nogle gange skal man tænke sig lidt om, men må være hans ansvar og ikke omvendt.

    SvarSlet
  2. Fræk tøs ;-)

    Kh Henrik

    SvarSlet
  3. Pirrendeondskab @ tak for dit synspunkt og din kommentar :-)

    Henrik @ Tak :-)

    SvarSlet
  4. du nyder, han nyder.. så jah fræk tøs, hvad ellers ;-)

    SvarSlet